perjantai 14. helmikuuta 2014

it´s a challenge time !

Tässä tulis nyt tämä haaste, sain sen Pinjalta!

Ohjeet:  
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Jokaisen haastetun täytyy vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun täytyy keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville
4. Haastetun pitäisi haastaa  11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa ( vähemmänkin riittää)
5. Haastetun tulee kertoa kenet on haastanut
6. Ei saa haastaa takaisin

11 faktaa minusta

1. Olen True Super Ellioteer Forever
2. Rakastan perhettäni hirveästi!
3. Kävin tänään kattomassa Isac Elliot: Dream Big The Movien ja se on ihan paras leffa ikinä!
4. En päässyt kattomaan sitä eilen.
5. Käärmeet ällöttävät mua.
6. Mun lempiväri on vaaleansininen, pinkki ja tummat värit.
7. En osaa viheltää.
8. Olen harrastanut eri juttuja vähä laidasta laitaan - karatesta tanssiin.
9. Olen välillä ylihassu, silloin mulla on tosi huonoja läppiä!
10. Nauran aina ennenkun oon sanonut jutun muille.

11 kysymystä minulle

  1. Huonot puolet bloggauksessa? - Jos tullaan haukkumaan itseä tai blogia kun ei oikeesti tiiä ihmisestä tai mistään mitään. Myös se stressi mikä saattaa aiheutua bloggauksesta.
 
2. Hyvät puolet bloggauksessa? - Saa kertoa muille omasta elämästä ja kirjoittaa päiväkirjaa netissä. Täällä saa tosi mukavia kommentteja ja huippua on, kun lempiblogiin on tullu uusi postaus!
 
3. Tykkäätkö tehdä videoita? - Joo tykkään! Se on tosi mukavaa ja kameralle puhuminen on huippua.
 
4. Lempi artisti? - Tätä ei tarvii varmaan edes sanoa... Isac Elliot
 
5. Lempi bändi? - Ei oo oikein mitään lempparia, mutta One Direction on hyvä.
 
6. Lempi aineet koulussa? - Musiikki, liikunta, historia ja kuvis.
 
7. Inhokki aineet koulussa? - Matikka, fyke ja yltti.
 
8. Harrastukset? - Kitaransoitto, 4H, bändikerho ja fangirlaaminen :D
 
9. Ketä sun perheeseen kuuluu? - Minä, äiti, iskä, pikkusisko ja pikkuveli.
 
10. Parhaat ystävät? - En nimee, mutta ihania tyyppejä on Helmi, Nette, Hanne, Oona, Ellu ja Milla!
 
11. Lempi eläin? - Koira ja gerbiili ♥

11 kysymystä haastetuille

1. Kuka on idolisi?
2. Minkä leffan katsoit viimeksi?
3. Onko sulla haastuksia?
4. Ketkä ovat parhaat ystäväsi?
5. Fangirlaatko?
5. Osaatko vastata lähes mihin vaan kysymykseen idolistasi?
6. Lempikouluaineet?
7. Onko sulla fanitavaroita?
8. Tykkäätkö Isac Elliotista?
9. Jos saisit ilmaisliput Justin Bieberin keikalle, menisitkö?
10. Paras koenumerosi tässä kuussa?
11. Mikä on lempiblogisi?

En jaksa nyt haastaa ketään, saatte ottaa itellenne jos vaan haluutte!

dream big, siiri    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti